1. Makseviisid

1.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda pangaülekandega, Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, LHV ja PayPal kontot kasutades (Visa, MasterCard, Maestro).

1.1.1 Pärast Internetipangas toote eest tasumist vajutage palun pangas kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”.

1.1.2 Kui peale PayPali mooduliga maksmist suunatakse Teid tagasi e-poodi, siis veenduge et Teie ostukorv on tühi. Juhul kui tooted on ikka veel ostukorvis ja e-maili Eros.ee'lt tellimuse kinnitusega ei saabu, siis kontakteeruge kindlasti Eros.ee e-poe klienditoega. Sel juhul tekkis arvatavasti kommunikatsioonihäire makseteate edestamisel Paypali süsteemist e-poodi ja ostu kinnitavat dokumenti ei genereeritud.

1.2. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

1.3. Tellimuste eest saab tasuda ka e-mailile saadetud arve alusel.

1.3.1 Arve maksmisel tuleb kindlasti panna selgitusse arve või tellimuse number.

Pangaülekande kasutamisel palume jälgida, et raha laekuks 3 päeva jooksul peale tellimuse kinnitamist. Kui raha ei ole laekunud 3 päeva jooksul, siis Eros.ee ei garanteeri tellitud kauba olemasolu laoseisus ning tellimuse tähtaeg võib pikeneda. Maksmisega viivitamise või muude probleemide korral kontakteeruge klienditoega. Eros.ee-l on õigus Teie tellimus tühistada, kui raha ei ole laekunud 3 tööpäeva jooksul ning Teile saadetakse selle kohta vastavasisuline teade e-mailile. Peale kauba eest raha laekumist saadetakse Teile e-mailiga vastav teade.

1.4  Eros Butiik aktsepteerib makseid ka krüptovaluutas (tulemas).

2. Kohaletoimetamine

2.1. Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest.

2.2. Valides kohaletoimetamise viisina Omniva või Itella SmartPost pakiautomaadi, jõuab Eesti laos olev Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile (üldjuhul 1-2 päeva jooksul).

Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

2.3. Valides kohaletoimetamise viisina Omniva ja Postkontori, jõuab Toode Kliendi poolt valitud postkontorisse 1-3 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Toote jõudmisest postkontorisse, teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab infot postkontori kohta, kust Klient Toote kätte saab. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele.

2.4. Valides kohaletoimetamise viisina SmartKulleri, jõuab Toode Kliendi poolt valitud aadressile 1-3 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Kuller võtab Kliendiga ühendust telefoni teel ning kooskõlastab kättetoimetamiseks sobiva aja. Kui väljastus ei õnnestu, jääb saadetis hoiule elukohajärgsesse postkontorisse ning Kliendile edastatakse postisaadetise saabumise teade e-kirjaga Kliendi e-posti aadressile või lihtkirjaga postkasti. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

2.5. Tarneaeg 7 päeva tähendab 7 tööpäeva kuni eestisisese postitamiseni. Laupäev, pühapäev ja riiklikud pühad ei ole tööpäevad.

2.6 Valides “tulen ise järele” saab klient kaubale järgi tulla kauplusesse EROS BUTIIK, Tehnika 1, avatud E-L 11-20, Tel. +372 5344 0885.

2.7 Kohaletoimetamine välismaale. 

Eros Butiik postitab kaupu Eestist väljapoole järgnevalt:

Itella SmartPost (Soome) - hind alates 8€

Omniva (Läti, Leedu) - hind alates 5€

Omniva International tähitud maksikiri (kuni 2kg)  - hind alates 7€

2.8. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest. Tellides toote Eesti pakiautomaati peavad õiged olema vaid Kliendi telefoni number ja e-posti aadress

2.9. Juhul, kui toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@eros.ee või helistades +372 5344 0885.

2.9.1 Kui Kliendi tellimus on vähemalt väärtuses 50 €, kannab saatmiskulud Eros Butiik. (Kehtib Eesti-sisesel saatmisel)