Где мой заказ

KUS ON MINU TELLIMUS, MIKS MA EI OLE SEDA JUBA KÄTTE SAANUD?

Iga kaubal e-poes on märgitud tähtaeg, millal e-pood tellimuse postitama peaks peale tellimuse eest raha laekumist. Kui on kirjas, et 7 tööpäeva/päeva, siis tähendab, et toodet meil kohapeal Eros Butiigis ei ole ja see tellitakse meie poolt spetsiaalselt lääne-euroopa partneritelt ning võtab aega keskmiselt 7 tööpäeva, kui me postitame tellimuse, st edastame kullerfirmale. Laupäev, pühapäev ja riiklik püha ei ole tööpäevad. Näiteks, kui teete tellimuse nädala lõpus reedel ja maksate ka kohe ära, nii, et raha laekub meile reedel, siis võime postitada Teie tellimuse ülejärgmise nädala teisipäeval (kuigi tavaliselt postitame järgmise nädala reede hilisõhtul).

Juhul, kui Teie tellimuses on erinevate saatmise tähtajaga tooteid, siis pikeneb saatmine automaatselt kõige pikemaks, mis Teie tellimuses oleval tootel on. Kui osa kaubast on meil kaupluses Eros Butiik olemas, siis võite ka ise olemasolevale kaubale järele tulla, muidugi juhul, kui selle eest on tasutud.

Aastavahetuse ja jõulude paiku võivad kätetoimetamise tähtajad pikeneda, kuna transpordifirmadel nagu DHL ja DPD töö seisab või siis meie kauba tarnijate firmad ei tööta. Samuti aeglustavad kauba liikumist meie lääne-euroopa partnerite muud riiklikud pühad ning pandeemiate nagu COVID19 põhjustatud transpordikanalite ülekoormus.

Juhul, kui tellimus on meie poolt postitatud ja olete saanud e-mailile vastava teavituse, siis soovi korral edastame Smartposti ja Omniva jälgimiskoodi. Võimalik on, et Te ei ole märganud või kätte saanud kauba teavitamise sms-i aga tellimus on Teie valitud pakiautomaadis juba ootel.

                                       Kus on minu tellimus puust ja punasest - 7 tööpäeva - eros.ee